Gruppresa till Torremolinos

Res med Njurförbundet och Virtus Vita till Spanien och Torremolinos

RESAN ÄR FULLBOKAD.

Den 15 september åker vi till Spanien och Torremolinos. Flyg går från Stockholm,Göteborg och Malmö. Vi reser reguljärt så det kan finnas möjlighet att resa från flera flygplatser.

Grundpriset varierar lite beroende på hotellrumstyp och avreseflygplats. Det kostar 1.530 Euro för enkelrum. Dubbelrum kostar 1.245 Euro per person. I priset ingår transfer tur/retur flygplats och hotellet och ”All inclusive”. Priset för flygresan kommer utöver och kommer troligen att hamna på omkring 350 Euro pp. Resan vänder sig i första hand till dialyserande HD eller PD med anhöriga. För att delta i Njurförbundets arrangemang krävs att samtliga deltagare är medlemmar i någon av förbundets regionföreningar.

Vi bor på Hotel Puente Real i Torremolinos www.puentereal.com

Dialyser för 15 stycken är bokade på Diaverum Torremolinos Clinic som är en privat klinik i Diaverums regi. Dialysdagar och tider återkommer vi med.

OBS! Resan är fullbokad och vi kan inte längre ta emot anmälningar..

Här kan du ladda ner Anmälningsblankett.

Här finns mer Reseinformation.

Har du frågor om resan, hotellet, dialyserna eller något annat - ring Tina Pajunen, tel: 070 63 140 63