På gång

Hösthelg i Stockholm

fredag - söndag 24-26 november 2017

Barn- och föräldragruppen inom Njurförbundet, arrangerar en aktivitetshelg som är riktad till det njursjuka barnet, 5-18 år, plus en förälder.

Träffen sträcker sig från fredag-söndag. Fredag och söndag disponerar ni själva och lördag har vi aktiviteter. Incheckning på fredag från kl 15 på Park Inn Solna. Lördag besöker vi bland annat Tolv Stockholm Event Center på Tele2 Arena. De som går i gymnasiet ges tillfälle att under delar av lördagen vara med ungdomsgruppen (18-30år).

Kostnaden är 900 kr (300kr för barnet och 600kr för den vuxna). Då ingår hotell, inträden, eventuella kostnader för transporter under aktiviteten, samt lunch och middag på lördag och resekostnader med billigaste färdsätt.

Helgen finansieras i huvudsak av landstingsbidrag. För att en familj skall kunna delta krävs att landstinget beviljar bidraget.

För att delta i Njurförbundets arrangemang krävs att alla i familjen är medlemmar i Njurförbundet. Är ni inte det kan ni ansöka om medlemskap här: BLI MEDLEM

Mer information och anmälningsblankett finns här: ANMÄLAN (PDF)

Sista datum för anmälan: 29 oktober 2017

VÄLKOMNA!